Atgriešanas politika

1 0 . Preču atgriešana

1 0 .1. Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Pārdoto nekvalitatīvo preču defekti tiek novērsti, nekvalitatīvas preces apmainītas, atgrieztas saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa noteikumiem .
1 0 . 2 . Preču atgriešanai ir jāievēro šādi nosacījumi:
1 0 . 2.1 . Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā (šis punkts neattiecas uz preces defektīvas atgriešanas gadījumā);
1 0 . 2.2 . Precei jābūt Pircēja nebojātai;
1 0 . 2.3 . Precei jābūt nelietotai, nezaudējot savu komerciālo izskatu: neskarta etiķete, nenoplīsusi aizsargplēve u.c. (šis punkts neattiecas uz bojātas preces atgriešanu);
1 0 . 2.4 . Atgriežamajai precei jābūt tādā pašā iepakojumā, kādā ir Pircēja saņemtā prece (šis punkts neattiecas, ja tiek atgriezta bojāta prece);
1 0 . 2 . 5 . Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja netika ievēroti preču atgriešanas nosacījumi;
1 0 . 2 . 6 . Preču atgriešana tiek veikta Pārdevēja noteiktajā veidā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas (šis punkts neattiecas uz gadījumiem, kad prece ir nekvalitatīva - tādā gadījumā , preču atgriešana tiek veikta likumā noteiktajā garantijas termiņā);
1 0 . 3 . Atbilstošas ​​kvalitātes preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Civilkodeksa 6.22810.panta 1.daļu;
1 0 . 4 . Nauda samaksai par Pircēja pieņemtajām, bet vēlāk atteiktajām precēm tiek atgriezta Pircēja kontā ne vēlāk kā plkst. 5  ( piecas ) dienas no dienas, kad preces tiek atgrieztas Pārdevējam, ja vien Pārdevējs un Pircējs nevienojas citādi.

Uz atgriešanu vai apmaiņu attiecas Mazumtirdzniecības noteikumi. Saskaņā ar Noteikumu 18.punkta nosacījumiem neatbilstošas ​​kvalitātes preces tiek apmainītas pret piemērotas kvalitātes precēm un preces tiek atgrieztas Civilkodeksa 6.363. un 6.364.pantā noteiktajos gadījumos un apstākļos.

Ņemiet vērā, ka Civilkodeksa 6.363.panta 7.daļa nosaka, ka pircējam, kuram pārdota neatbilstošas ​​kvalitātes lieta ar pārdevēja neaprunātiem trūkumiem, ir tiesības pieprasīt no pārdevēja: 1) bez maksas novērst preces trūkumus. uzlādes (remonta) lieta); 2) bez maksas aizstāt neatbilstošas ​​kvalitātes priekšmetu pret atbilstošas ​​kvalitātes priekšmetu; 3) attiecīgi samazināt cenu; 4) vienpusēji lauzt līgumu un pieprasīt atmaksāt samaksāto cenu. Tiesību akti nosaka, ka tiesības izvēlēties kādu no augstāk minētajām alternatīvajām prasībām ir dotas tieši lietotājam.

Tāpat jāņem vērā, ka saskaņā ar Civilkodeksa 6.363.panta 8.daļu, ja pircējs lauž līgumu lietas neatbilstošas ​​kvalitātes dēļ, pārdevējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā līdz plkst. četrpadsmit dienu laikā  no  dienas pēc preces atgriešanas, atgriezt samaksāto cenu . Nepiemērotas kvalitātes prece atgriešanas izmaksas sedz pārdevējs . Pārdevējam, atgriežot pircējam samaksāto cenu, nav tiesību no tās atskaitīt summu, par kādu preces vērtība samazinājusies tās lietošanas vai preces izskata zaudēšanas vai citu apstākļu dēļ .  Lietotājs var izmantot tiesības atgriezt neatbilstošas ​​kvalitātes preci divu gadu laikā  (likumā noteiktā garantija), ja pārdevējs nav norādījis garāku garantijas laiku.

Pieprasījumu/sūdzību par mūsu mājaslapā iegādāto preci varat iesniegt Valsts patērētāju tiesību aizsardzības birojā (Viļņas iela 25, 01402 Viļņa, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt, tālrunis: 8 5 262 67 51 , fakss: (8 5) 279 1466, mājas lapa www.vvtat.lt), kā arī Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienesta teritoriālajām struktūrvienībām novados vai aizpildīt pieteikuma anketu EGS platformā http://ec. europa.eu/odr/